Praktisk info til udstillere

 

Timing

  • 08.00 Du kan komme ind og klargøre din stand
  • 10.00 Dørene åbner for gæster
  • 13.30-14.00 Frokostpause (ingen gæster)
  • 17.00 Festivalen lukker
  • 18.00 Middagen serveres (kun for arrangører og udstillere)
  • 21.00 Vi lukker og slukker

 

Logistik

  • Festivalen foregår i CPH Food Space, Slagtehusgade 11, 1715 københavn V. Vær opmærksom på, at der kan være biler i kø til aflæsning foran hoveddøren. Kom i god tid.
  • Der er også mulighed for aflæsning på bagsiden af huset i Staldgade. Der er lige langt til din stand fra begge indgange.
  • Fra kl. 08 er der folk på adressen, som kan anvise din standplads, vise dig kølevognen og de andre faciliteter i huset og i øvrigt tage sig godt af dig.
  • Kom så tidligt, at du er færdig med at stille op kl. 09.45. Så tager vi et fælles ostekampråb, før gæsterne vælter ind.
  • Der er ikke parkeringsmulighed på adressen. Nærmeste større parkeringsplads er DGI Byens parkering i Ingerslevsgade, 1704 København V. Indvendig højde er 2 meter, og det koster 198 kr./døgn at parkere der.

 

Din stand

  • Består af et bord på enten 120 x 80 cm eller 180 x 80 cm. Vi tillader os at vurdere, hvem der har brug for hvad. Skriv det, hvis du har en stærk holdning til emnet.
  • Der er en hvid dug på bordet.
  • Der vil være plads til dine ting under og bagved bordet. Vi tilstræber, at der ikke er gæster på bagsiden af dit bord.
  • Der kan trækkes strøm (230 V) til din stand. Venligst bestil det på forhånd hos Johan på johank.dal@gmail.com.
  • Vi lejer en kølevogn med plads til 6 paller, som alle udstillere deler. Regn med omkring 0,5 m3 til dine varer.
  • Vi er ops på at forbedre belysningen i forhold til 2016 🙂
  • Vi har ikke lejet stole. Tag en skammel med, hvis du vil sidde ved din stand.

 

Service og opvask

  • Vi har lejet 400 vinglas (et lidt klodset med ok brugbart Spiegelau-glas på 45 cl), og vi sørger for, at de løbende bliver indsamlet, vasket og placeret på en glasstation, hvor du kan hente friske forsyninger.
  • Vi har lejet 200 middagsknive, som du er velkommen til at tilbyde sammen med din egen service (fx engangs-) til dine serveringer.
  • Der vil løbende blive ryddet af og op, og skraldespandene (som vi stiller op) tømmes hyppigt i løbet af dagen.
  • Du har selv fri adgang til opvasken, hvis du vil vaske dine knive, skærebrædder, egne glas etc.

Økonomi

  • Vi har besluttet at droppe poletsystemet i år, så du må selv finde ud af at tage penge for dine serveringer og de varer, du sælger i detail, fx kontant, kort og mobilepay.
  • Husk, at du skal uddele gratis smagsprøver (med mindre andet er aftalt specifikt). Der er ingen krav til, hvor fyldig en “smagsprøve” skal være.
  • Hvis du har brug for at anmode festivalen om refusion for transport på op til 1.000 kr., så skriv til Jeannette på jeanette@slowcheese.dk (hvis du ikke allerede har gjort det).

 

Mad og drikke

  • Il Fornaio leverer økologisk koldhævede surdejsbrød til os alle sammen. Vi stiller en brødstation op, hvor du eller gæsterne selv kan hente det brød, de kan spise.
  • Der vil være kaffe og te gennem hele dagen. Hent det selv i baren i foyeren.
  • Slow Cheese Copenhagen serverer en simpel frokost til udstillere og frivillige kl. 13.30. Den skal du ikke betale for.
  • Du skal heller ikke betale for middagen kl. 18, hvor Slow Foods Kim Mühlhahn serverer skoldhed novemberminestrone med brød, ost, vin, øl og cider. Men du skal tilmelde dig og evt. din kollega til Jeannette på jeanette@slowcheese.dk senest onsdag den 1. november.

 

Kontakt til Slow Cheese Copenhagen

  • Hvis du ikke kan finde stedet lørdag den 4. november: Ring til Nicklas på 26 74 84 86.
  • Hvis du står på din stand og har brug for hjælp: Ring til Nicklas på 26 74 84 86.
  • Hvis du har spørgsmål til lokalerne og din stand, levering, afhentning eller andet praktisk: Ring til Johan på 20 76 06 74.
  • Hvis du har spørgsmål til festivalen generelt: Ring til projektleder Rasmus på 26 29 21 26.

 

Info om Slow Cheese Copenhagen

  • Vi har sat 500 billetter til salg.
  • Vi forventer at være 100 udstillere, arrangører, frivillige, partnere og inviteret presse.
  • Dagsprogrammet rummer syv spændende smagninger, workshops, foredrag og samtaler – se programmet her.
  • Festivalen organiseres af Slow Food København-Nordsjælland i partnerskab med CPH Food Space og ostekulturkampagnen Ost & ko.
  • En arbejdsgruppe på syv personer og et engageret team af 20 festivalfrivillige har skruet arrangementet sammen og sørger for, at alting glider glat lørdag den 4. november.